Recepten

groene (ontbijt) smoothie

groene (ontbijt) smoothie: voor veel energie, gezondheid en de slanke lijn! Een groene smoothie bestaat uit (biologische) bladgroente en fruit, evt. aangevuld met superfoods, bijvoorbeeld:

halve citroen(blijft je smoothie langer houdbaar)

sinaasappel/bessen/ananas/mango

banaan

halve avocado, of een scheutje olie, bijv. lijnzaad (door toevoeging van vet, worden de vitamines beter opgenomen)

handje bladgroente (diepvries mag ook)zoals spinazie,boerenkool,andijvie

stengel bleekselderij

water/sap erdoor en blenderen maar!

Superfoods kan je er doorheen doen, evt extra fijn blenderen met een fijner mes in je blender. Superfoods zijn voedingsmiddelen die een hoog geconcentreerd vitamine en mineralen hebben, google maar eens of kijk op www.spiruella.nl, bij prana living is een gratis e-cursus. Je kan bijvoorbeeld kiezen voor:maccapoeder, bijenpollen, chlorella, spirulina, tarwegras, curcuma(indisch), hennepzaad,chiazaad, goijibessen

Eet /drink smakelijk en doe er je voordeel mee!

Advertenties

Een gedachte over “groene (ontbijt) smoothie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s